Breaking News
Loading...
24.10.12

Σήμερα φίλες μου θα συνεχίσουμε την αναζήτηση της ιδανικής τσάντας. Θα σας παρουσιάσω τις τσάντες που κολακεύουν τις κοπέλες με καμπύλες, με κάποια παραπανίσια κιλάκια και όσες κοπέλες και κυρίες έχουν σωματότυπο σε σχήμα αχλαδιού. Όσες χάσατε το πρώτο μέρος μπορείτε πολύ εύκολα να ενημερωθείτε από εδώ. Σήμερα, όπως και κάθε φορά θα βρείτε τις προτάσεις μου για αγορές

ΚΑΜΠΥΛΕΣ 
Έαν ανήκεις στις ομολογουμένως σαγηνευτικές γυναίκες με καμπύλες φρόντισε η τσάντα που θα επιλέξεις θα μην είναι εύκαμπτη, να διατηρεί δηλαδή το σχήμα της. Οι τσάντες «βαρελάκι» είναι μια πολύ καλή επιλογή. Παρακάτω θα βρεις τις προτάσεις μου για αγορές:  

1. Τσάντα Bowling, Zara, 89,95 Euro
3. Τσάντα Bowling, Zara, 25,95 Euro
5. Τσάντα με στρας, Berhska, 39,99 Euro
6. Τσάντα με γούνα, Berhska, 39,99 Euro

ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΑΧΛΑΔΙ 
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να στρέψεις τα βλέμματα σε κάποιο σημείο εκτός από την περιφέρεια σου. Αυτό θα το καταφέρεις επιλέγοντας μια τσάντα clutch ή φάκελο. Κράτησε την στο χέρι και μην την κρεμάσεις στον ώμο σου. Το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει! Παρακάτω θα βρεις τις προτάσεις μου για αγορές:

4. Suede Clutch, Mango, 49,99 Euro
5. Χαρτοφύλακας χειρός, Berhska, 19,99 Euro
6. Τσάντα με σχέδια, Berhska, 12,99 Euro


 ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΑ ΚΙΛΑ  
Εσύ, φίλη, μου έχεις σαν στόχο να μην προσθέσεις όγκο στην εμφάνισή σου. Γι' αυτό προτίμησε μια τσάντα χωρίς σταθερό σχήμα. Τα μαλακά υλικά όπως π.χ. οι τσάντες σε σχήμα πουγκί είναι ιδανικές. Παρακάτω θα βρεις τις προτάσεις μου για αγορές: 


2. Crocodile Bag, Mango, 29,99 Euro
3. Contrast Bucket Bag, Mango, 39,99 Euro


1 σχόλια:

Iria Pita είπε...

I love the bowling bags, they're perfect for daytime because you can put whatever you want inside, even the iron hahaha but you know that for nightime I absolutely LOOOOVE the envelope bags! They look so sophisticated!! :)

XOXO, Iria.